Geen producten (0)

FAQ (Veelgestelde Vragen)


Betalen, Verzenden & Retournering
Vragen en antwoorden over Betalen, Verzenden & Retournering vind je hier.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Wanneer je het artikel kunt bestellen op de site, dan is deze op voorraad. Het kan zijn dat er artikelen getoond worden die je niet kunt bestellen. Deze zijn dan op dat moment niet op voorraad, maar bij de leverancier in bestelling. De producten komen dan dus weer in het assortiment.

Ik ben op zoek naar een schrift dat ‘Schrift & Zo’ niet verkoopt
Stuur een mail naar info@schriftenzo.nl met daarin een omschrijving van het schrift waarnaar je op zoek bent. Het kan zijn dat je het merk en type al weet, maar je kunt ook een aanvraag doen als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een schrift met een bepaald onderwerp. We nemen dan contact met je op en gaan voor je op zoek!

Wat is de levertijd van een artikel dat is uitverkocht?
De levertijd verschilt per leverancier. Stuur een mailtje naar info@schriftenzo.nl als je de levertijd van een bepaald artikel wilt weten. Wij laten je dat dan zo snel mogelijk weten.

Kan ik ook bestellen vanuit een ander land als Nederland, België & Duitsland?
Ja dat is mogelijk. Stuur een mailtje naar bestelling@schriftenzo met daarin welke producten(en) je graag wilt bestellen met daarbij je adresgegevens. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten wat de verzendkosten zijn. Wanneer je besluit de product(en) te bestellen dan kan je het geld overmaken naar onze rekening. Wanneer we het bedrag binnen hebben zullen we het pakketje naar je toesturen. 

Staat je vraag er niet tussen?
Mocht je vraag er niet tussen staan dan kan je altijd een mail met je vraag sturen naar info@schriftenzo.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden.