Geen producten (0)

Betalen en Verzenden


BETALEN
Op welke wijze kan ik betalen in de Webwinkel van Schrift & Zo?
Je kunt op vier verschillende manieren betalen:
1)    Overboeking
2)    iDEAL
3)    Bancontact/Mister Cash (België)
4)    SofortBanking/DIRECTebanking (Duitsland)

      

Worden er kosten gerekend voor het betalen via iDEAL?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via iDEAL. 

Worden er kosten gerekend voor het betalen via BanContact/MisterCash?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via BanContact/MisterCash.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via SofortBanking/DIRECTebanking?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via SofortBanking/DIRECTebanking.

Waarom zie ik de naam Sisow als ik betaal via iDEAL?
Sisow is het bedrijf wat voor Schrift & Zo de iDEAL betalingen verzorgt. 

Hoe betaal ik via overschrijving/overboeking?
Na ontvangst van de orderbevestiging dien je het totaalbedrag van de bestelling over te maken naar bankrekeningnummer NL19INGB0006297306 ten name van Schrift & Zo in Amsterdam onder vermelding van je ordernummer. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het bedrag voldaan is.

Buitenlandse overschrijvingen kunnen worden gedaan naar IBAN: NL19 INGB 0006 297 306 & BIC: INGBNL2A ten name van Schrift & Zo in Amsterdam onder vermelding van het ordernummer.

Je betaling wordt binnen 14 dagen verwacht. Indien Schrift & Zo de betaling niet binnen deze termijn heeft ontvangen wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

VERZENDEN
Hoeveel verzendkosten betaal ik?

 

 

Nederland

België en Duitsland

Brievenbuspost*

 

€ 2,95

€ 8,50

Pakketpost**

 

€ 6,50

€ 9,50

Gratis verzending bij

 

€ 65,- of meer

€ 99- of meer

*Bij brievenbuspost zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order
**Bij Pakketpost wordt je pakket verzonden via PostNL en is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten binnen Nederland?
Brievenbuspost ongeveer 1 - 2 werkdagen
Pakketpost ongeveer 1 - 2 werkdagen 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten binnen België & Duitsland?
Pakketpost ongeveer 1 - 3 werkdagen

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Als je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je het beste zo snel mogelijk een mail sturen naar bestelling@schriftenzo.nl inclusief een duidelijke foto van de beschadiging op het product. We kijken dan naar een geschikte oplossing om het probleem op te lossen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wanneer je jouw bestelling niet hebt ontvangen binnen 7 werkdagen, neem dan contact met ons op door een mail te sturen, met vermelding van je ordernummer, naar bestelling@schriftenzo.nl. Wij doen ons uiterste best om te achterhalen waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. 

Heb je een kortingscode?
Als je een kortingscode hebt, kan je deze toevoegen aan je winkelmandje tijdens het afrekenen. De korting wordt dan meteen verrekend.

OVERIG
Kan ik de producten ook afhalen?
Nee, dat is niet mogelijk.

Kan ik de producten bekijken voordat ik ze koop?
Schrift & Zo staat regelmatig op beurzen, markten en fairs. Voor data kan je kijken in de Agenda. Op deze dagen hebben we een groot assortiment van onze collectie bij ons. Mocht je er zeker van zijn dat we jouw favoriet meenemen, stuur dan even een mail naar info@schriftenzo.nl. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij doen ons uiterste best onze producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en te fotograferen. Ruilen mag altijd zonder opgave van reden binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van het product. Je dient hiervoor een e-mail te sturen naar: bestelling@schriftenzo.nl of  het ingevulde formulier voor herroeping naar ons op te sturen. Na de annulering heb je nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wel moeten de product(en) compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Zodra wij de geretourneerde product(en) hebben ontvangen, krijg je zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, het aankoopbedrag inclusief de gefactureerde verzendkosten of een ander product naar keuze met dezelfde waarde terug.

Heb je nog vragen?
Heb je nog vragen over hoe je online moet betalen of kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via info@schriftenzo.nl. Wij helpen je zo goed en zo snel mogelijk verder.